نگاشته شده توسط: golmaryam | فوریه 7, 2008

شب های زمستانی

امروز سواپ پارتی داریم. بلکه ام دیدن دوستان و شلوغ بازی و خرید و فروش اجناس نو و کهنه کمی حال و احوال تخمی این روزهای منو بهتر کنه. خوندن این پست سرهرمس مارانا خیلی لذت بخشه. خستگی رو از روح  آدم می بره.

دلم تغییر میخواد، سفر میخواد، خونه تازه میخواد، اسباب و اثاثیه نو میخواد، دور ریختن لوازم کهنه میخواد، فروختن و پخش و پلا کردن کتابها و دی وی دی هایی که دیگه نمیخونم و نمی بینمشون میخواد. از خونه به هم ریخته متنفرم! همیشه هم همینجوریه. شماهایی که بچه هم سن و سال سام دارید، چیکار می کنید؟

دیشب دیدن فیلم no country for old men رو شروع کردیم. تا دقیقه 20 شاید. هر دو از زور خواب داشتیم تلف می شدیم. با وجود جذابیتش مجبور شدیم نصفه(ربعه) رهاش کنیم. کی دست بده بقیه شو ببینیم. البته با اون همه کشت و کشتار و گوله تو مغز و تو شکم، خیلی هم مناسب آخر شب من نبود. بس که نازک دلم ماشالا.

 علی داره تله تئاتری از شکسپیر (تیمون آنتی به گمانم) رو از شبکه چهار می بینه. یه دونه زن هم توش نیست. دیالوگ ها و مونولوگ هاشون طولانیه و حوصله سربر. علی با علاقه نگاه می کنه. بالاخره تموم میشه. فیلم رو میارم که ببینیم. علی تازه داره  کانال های تلویزیونو اینور اونر می کنه. بی صدا فریاد کن! دوست داره ببینه. دیگه واقعا نمیتونم بشینم. میگم » من میرم تو اینترنت. تموم شد خبرم کن.» فکر می کنم رفتار درست چیه؟ باید همراهی کرد؟ کل ساعتی که با هم تنها هستیم به یک ساعت هم نمی رسه.

پی نوشت : چه حافظه ای داره این بهمن آقا! اون سرودی که یکی دو پست قبل بهش اشاره کرده بودم و خواننده اش و اینها، اینجا نوشته شده در موردش.

Responses

  1. ‫گلمریم جان،
    ‫من مدتها بود که دهه فجر را یادم رفته بود. چه دنیایی داشتیم با اون سرودها.
    ‫راستی شب فیلم بکش بکش نبین. برای خواب خوب نیست! دلم برات کلی تنگ شده. به امید دیدار.

  2. سلام
    من به تو كه تو چند پست قبلي نوشته بودي خونسردي و كارهاي پسرت زياد عصبانيت نميكنه غبطه ميخوردم ، قوي باش و بدون كه همدرد زياد داري. آقاي همسر من هر شب ميشينه فيلم ببينه و من هم تا كارهاي آماده شدن براي خوابم را انجام بدم 10 تا 15 دقيقه باهاش ميبينم بعدش ميگم خوب بقيه اش باشه فردا ، اونم يك فيلم ديگه ميبينه ، تا حالا 2 تا فيلم نصفه كه نه به قول تو ربعه در ليست انتظار داريم. 🙂

  3. اين علی‌اقا چه حوصله‌ای داره.
    ميگم هر روز بهتر از ديروز- خودمونيم داری ميزنی رو دست صاايران‌ها
    آفرين همينطور با انرژی ادامه بده

  4. هر وقت مشکل آشپزی داشتی،کافیه یه کامنت واسه خودم بذاری تا راهنمائیت کنم.
    آشپزیم برعکس وبلاگ،توووپ توووپه.
    موفق تر از همیشه باشی


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

