نگاشته شده توسط: golmaryam | ژانویه 20, 2008

زن – تاکسی- راننده

چشمام به گود نشسته(درست بود جمله ام؟)به زور باز نگهشون داشتم. انقدر خوندم که دیگه خجالت می کشم بنویسم. آخه انگار همه حرفارو زدن، دیگه من میام اینجا بگم چی؟ آهان. یک بار میخواستم از این زن های راننده تاکسی(تاکسیزنراننده ها) بنویسم. بنویسم که چقدر موجودات دوست داشتنی هستند. دفعه اول که سوار ماشینی شدم که راننده اش خانوم بود، خیلی عجله داشتم. خانوم راننده که گویا تازه تصدیق گرفته بود یا تازه راننده آژانس شده بود، دست فرمونش طوری بود که حتی منو هم به خنده می انداخت. دیگه بدون چه جوری بود. حالا منم جوگیر شده بودم و مثل آقاها که وقتی ماشین می گیرن جلو میشینن، با احساس هم جنسی و صمیمیت نشسته بودم صندلی جلو و داشتم سکته می کردم. البته که کمربندمو بسته بودم. هرچی که نباشه بچه کوچیک دارم، حالا خودم به جهنم بچه که نباید تو این سن یتیم بشه خوب. القصه به سلامت رفتیم و برگشتیم. با هم حرف زدیم و گفت که تازه اومده به آژانس این محل و چقدر اینجا بهتره و اینا. فکر کردم اگه بهش فرصت داه بشه حتما دست فرمونش بهتر میشه. بعد از اون چند باری سوار ماشین خانوم ها شدم. یک حس همدلی تو آدم ایجاد می کنن. با مقنعه و ناخن های به ندرت لاک زده، گاهی خط چشمی یا ماتیک رنگ و رو رفته ای. موسیقی شادی که گوش میدن یا ابی و داریوش. فضاشون صمیمی و دوستانه است. مودب هستن و بادقت کارشون رو انجام میدن. خوشحالم که یه همچین ردیف شغلی برای خانومها تو ایران تعریف شد.

Responses

  1. یه ماه پیش که شیراز بودم، یه ماشین گرفتم و 1 ساعتی شهر و گشتم و بعد خواستم منو ببره یه رستوران خوب. بعد از شام خواستم برام آژانس بگیرن که یه خانم اومد با یه پیکان به معنی واقعی قراضه! اول اینکه همینکه سوار ماشینش شدم گفت چقدر بوی کباب می دم! منو به هتل رسوند و ازم اندازه همون ماشینی که 1 ساعت تو شهر گشته بودم ازم کرایه خواست. خلاصه بد دو درم کرد!

  2. مريم خانم مطلب رو خيلي خوب و خلاصه ادا ميكنيد برخلاف بعضي وبلاگنويسا(زيتون و ويدا…) كه يك چيزي رو ميخوان تعريف كن طومار مينويسن. از اين جهت دست مريزاد.

    چقدر رمانتيك و جالب و باحال. داريوش گوش ميدن آخي. خدا نگهشون داره

  3. چه خوب که داریوش گوش می کنن.


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

