نگاشته شده توسط: golmaryam | ژانویه 5, 2008

دوست من لگو.

عصر جمعه تصمیم گرفتیم بریم اریکه ایرانیان (چه اسم قشنگی هم داره) و یه گشتی بزنیم. قبل از این فقط فست فود البیک رو تو این مجموعه امتحان کرده بودیم که به نظرم خیلی خوب اومده بود. این بار رفتیم طبقه پنجم که شهر بازی رو هم سیاحت کنیم و ببینیم به درد سام میخوره یا نه. به نظر من به دلیل نو بودن وسایل و خلوتیش، از سرزمین عجایب خیلی بهتره. ضمنا ورودی هم نداره و مجبور نیستید به خاطر اینکه بچه تون سوار قطار بشه، 5000 تومن پیاده شید! (ورودی هر نفر تو سرزمین عجایب 2500 تومنه که با احتساب مامان و بابا میشه همونی که گفتم) البته بیشترین استقبال از سینماهای اریکه میشه چون فروشگاههاش که هنوز به اون صورت راه نیافتادند. سالن بولینگ شم همینطور. رستوران سنتی تازه افتتاح شده و استخرهاش که تعریفشو زیاد شنیدم، از ساعت 9 صبح تا 9 شب به صورت جداگانه(تاکید میکنم جداگانه) برای خانمها و آقایون بازه. آهان راستی حموم سنتی هم داره. همون کیسه کشی و دلاک و این صحبتا. منتها باید ورودی استخر رو بدی و بعد جداگانه برای حمام هم پول پرداخت کنی. حالا اگه رفتم تعریف میکنم واست. داشتم میگفتم که وارد شهر بازی تر و تمیز و نسبتا خلوت عصر جمعه که شدیم، ناگهان چشممون از دور به جمال یک مغازه به نام  لگو پارک روشن شد. دوستان نزدیک میدونند که بنده به لگو ارادتی خاص و خالصانه دارم. دوست دارم این قطعه های رنگی کوچیک و بزرگ رو که به هم وصلشون میکنی و چیزهای تازه ای خلق میکنی. بعدشم من از اونام که اگه فکر کنن یک چیزی خوبه، دیگه تا قیوم قیامت فک میکنن که خوبه.  خلاصه رفتیم به انتهای سالن و خودمون رو به مغازه کوچیک مذکور رسوندیم. اول از همه چشمم خورد به ماژیکها و مداد رنگی های کرایولا که برای بچه های زیر دو سال هم قابل استفاده است و مدتها بود که دنبالش بودم. بعد هم با وسواس فراوون و صد البته انتخاب سام یکی از مدلهای دوپلو(2 تا 5 سال) رو برای سام خریدیم.

 این اسباب بازیها نسبتا گران هستند. ولی خود من ترجیح میدم به جای خریدن چند سری جغجغه و ماشین و عروسک، سالی دو سه تا اسباب بازی  برای سام بخرم که هم بهداشتی و هم هدفمند باشه، هم نمیدونم دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه! راستی یکی از نکته های مثبت این فروشگاه داشتن یک خانم فروشنده خوش برخورده که با خوشرویی به سوالاتون جواب میده.

 پ.ن : فروشگاه فوق تعطیل شده. فکر کنم با سرچ گوگل بتونید شماره تلفن و آدرس شعبه های لگو رو پیدا کنید.

Responses

  1. سلام
    من هر روز اينجا رو ميخونم و اتفاقاً خيلي خيلي هم برام مفيده ، ببخشيد كه كامنت نگذاشتم تا حالا ، خيلي هم خوب مينويسيد و من حتماً پسرم رو ميبرم جايي كه گفتين.
    من از پستي كه راجع به مهدكودك و سر كار رفتنتون نوشته بودين خواننده شما هستم.
    موفق باشيد

  2. چه جالبه این حموم عمومی، من بچه بودم چند بار با مادر بزرگم جموم عمومی رفتم و خوش خوشانم شده بود. به دلاک حموم مربوطه می گفتند زن اوستا. ما راستش تا همین چند ماه پیش خونمون چند تا خیابون پایین تر از اریکه بود ولی فقط فکر می کردم سینما داره،

  3. سلام من دنبال لوازم اتاق خواب کرایولا هستم میشه آدرسه این مغازه رو بهم بدی شاید واسم بیاره ممنون میشم

  4. adrese webam eshtebah shod in doroste


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

